Blog untuk belajar buat duit online,serta tutorial tutorial yang membantu anda dalam kehidupan

Rabu, 19 Oktober 2011

Awek Cun lebih senang di'ngurat' berbanding Awek yang average?

Pada pandangan anda adakah pernyataan diatas benar? Berikut adalah pernyataan yang penulis ambil dari sebuah website:


Some guys think settling for an ugly girl or an avg looking girl makes it easier to get a gf. This conclusion is WRONG.
Aproaching and romanticly persuing a girl you find completly attractive is easier because it 1) means you're being yourself and not settling (makes you confident and genuine which women love) 2) The extra hornyness puts that extra umph in your step and glint in your eye which really helps you get the girl 3) geneticaly its been shown that following your own natural attractions will help you pick out some one who is more likely to like you back...

This isn't about going after the cheerleader or model ect. its about going after women YOU find attractive instead of settling for some ugly or average girl who you are not completly attracted to just because you think you have a better chance.


Websitenya

Pada pandangan penulis, perkara ini ada betulnya kerana bagi yang cun, keyakinan dirinya selalunya tinggi jadi dia tidak memerlukan orang lain untuk menaikkan keyakinan diri, dan awek cun ni sudah selalu menerima ayat-ayat mengurat dan lebih mudah menyesuaikan diri dengan keadaan dimana dia dingurat. Bagi awek yang average pula, dia mungkin memerlukan teman lelaki yang lebih hensem dan kacak untuk menaikkan keyakinan dirinya dan awek average ni selalunya kurang di'sapa' oleh lelaki, jadi jika sesekali dia di'sapa' dia menjadi agak kekok dan akan sedikit sukar untuk diayat... tapi ingat ini cuma pandangan penulis sahaja.

Lagi satu persepsi wanita dan lelaki amat berbeza, Bagi lelaki perkara paling penting (selalunya) kriteria wanita idaman adalah wajah dan tubuh yang cantik. pendek kata fizikal haruslah tip top awek tersebut. Tetapi bagi wanita pula , Perkara yang paling penting adalah apa yang lelaki itu buat dia rasa...adakah romantik, tenang, selamat. dan yang paling penting lelaki tersebut mestilah mempunyai ciri-ciri unik yang menarik perhatiannya.Itulah sebabnya ramai rock star dan pemuzik mempunyai awek atau isteri yang hot-hot, kerana mereka boleh memberikan wanita rasa seseuatu di dalam diri apabila bersama mereka.

Penulis pernah mempunyai pengalaman ini, penulis bukanlah hensem pun, tapi ada satu masa tu penulis main lagu romantik piano pastu ada seorang awek ni terdengar penulis bermain, beliau seperti feeling habis serta seperti berada di dalam keadaan orgasm(haha ayat yang melebih-lebih pulak), akhirnya selepas penulis habis bermain, beliau approach penulis dan setelah berbual beliau meminta nombor tel penulis, hehe... tapi akhirnya beliau tidak menjadi awek penulis.. just a friend...too bad... :)

ok video di bawah ini mungkin akan memberi inspirasi kepada jejaka-jejaka di luar sana yang rupa bukan perkara utama bagi wanita, carilah awek yang berkenan di hati anda, dan pinanglah kalo dah berkenan sebelum melepas...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan