Blog untuk belajar buat duit online,serta tutorial tutorial yang membantu anda dalam kehidupan

Rabu, 27 Januari 2016

7 fakta mengejutkan yang mungkin anda tak percaya ianya benar



Sesetengah fakta mungkin terlihat seperti ianya lahir dari sebuah fiksyen tapi ia sebenarnya adalah realiti kehidupan. ada yang pelik dan ada juga yang tidak masuk akal seperti beberapa fakta dibawah yang mungkin mengejutkkan anda.



1. Pada tahun 1979 seorang wanita bernama Elvita Adams melompat dari tingkat 86 empire state building tetapi tidak menemui ajal kerana semasa melompat angin kencang meniupnya sehingga jatuh ke tingkat 85.




2.  Lagu kanak-kanak popular dari the muppet Show sebenarnya merupakan sebuah lagu yang ditulis untuk sebuah filem porno sweden bertajuk "Swedish Sauna scene".




3. Seekor tupai telah ditangkap kerana disyaki melakukan pengintipan di sebuah loji nuklear di Iran. Tupai tersebut disyaki melakukan pengintipan kerana ia dipasang dengan perkakasan pengintipan.



4. Kucing ini ditangkap ketika cuba membawa barang terlarang di dalam sebuah penjara di Brazil



5. Burung ini bernama Lorenzo dan beliau merupakan ahli kumpulan pengedaran dadah di Colombia. Tugas burung ini mudah sahaja, iaitu memberi amaran apabila polis datang ke gudang dadah dengan menjerit "lari! Lari! Anda akan ditangkap...."



6. Didier Drogba telah berjaya menghentikan perang saudara dan menyatukan semula rakyat  Ivory Coast.


7. Taufan dengan nama wanita lebih berbahaya dan membunuh lebih banyak nyawa berbanding taufan yang mempunyai nama lelaki.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan